Loading...
Úvod| Zásady vrátenia a výmeny

Zásady vrátenia a výmeny

 

NAŠA 30 DŇOVÁ PRAVIDLÁ VRÁTENIA

Akýkoľvek výrobok, ktorý ste si zakúpili, ktorý je nepoužitý a nepoškodený, v pôvodnom stave, nám môžete vrátiť do 30 dní od dátumu zakúpenia a dostanete náhradu. Poštovné a manipulačné náklady hradíme pri všetkých vrátených zásielkach, ak chcete požiadať o vrátenie:

(a) Jednoducho vyplňte podrobnosti vo formulári na vrátenie a váš poštový štítok vám bude zaslaný e-mailom;

(b) Pri balení vrátených položiek použite rovnaký prepravný kartón, aký ste použili pri preberaní obuvi, alebo vložte vrátené položky do alternatívneho prepravného kartóna;

(c) Nalepte poštový štítok na prepravný kartón a vráťte nám položku (položky) v rovnakom stave, v akom ste ju dostali. Uistite sa, že kartón na vrátenie obsahuje nepoužitý a nepoškodený produkt, všetky štítky a visačky na hojdačke a obal produktu vrátane nepoškodenej krabice od topánok.

 

Ak by ste chceli svoj nákup z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, podrobnosti o našich pokynoch na vrátenie sú uvedené nižšie. Ak vrátený tovar nespĺňa tieto kritériá, vrátenie peňazí bude zamietnuté a produkty vám vrátime.

Tovar musí byť vrátený do 30 dní od dátumu nákupu.

Tovar nesmie byť poškodený, opotrebovaný, upravovaný alebo praný.

Tovar musí mať pripevnené všetky štítky a štítky.

Prosím, vyskúšajte si obuv na mäkkých povrchoch skôr, ako ju budete bežne nosiť. Obuv musí byť vrátená neoznačená a musí obsahovať pôvodnú krabicu od topánok v pôvodnom stave, bez poštových nálepiek.

 

Registrovaní používatelia si môžu vytlačiť poštový štítok, zobraziť žiadosti o vrátenie a stav každého vrátenia z môjho účtu. Pri žiadosti o vrátenie sa uistite, že ste prihlásení. Pôvodné prepravné náklady objednávky nebudú zákazníkovi vrátené. Z dôvodu vysokého objemu objednávok má náš proces vrátenia momentálne oneskorenia. Môže trvať až 15 pracovných dní, kým sa vrátená platba zobrazí na vašom bankovom výpise

 

KONTAKTUJ NÁS

Neváhajte nás kontaktovať, ak máte akékoľvek obavy týkajúce sa doručenia alebo vrátenia vášho nákupu.

 

VRÁTANIE PREDAJNÝCH POLOŽIEK

Všetky produkty musia byť nepoškodené, nenosené, so všetkými štítkami a štítkami, aby ste ich mohli vrátiť. Ak vrátený tovar nespĺňa tieto kritériá, vrátenie peňazí bude zamietnuté a produkty vám vrátime.